MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal

  • masa pelepasan:2024-03-24 19:37:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:424
  • Penerangan pantas:

    Matay,Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas harga pembelian pengubah jenis kering jauh leb

Kandungan artikel

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

MatayPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu,MataySaiz pengubah jenis kering 4000, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

CiliDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin,MatayHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

PengurusanKilang pengubah kuasa

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pembangunan potensiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

MatayStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pembuat pengubah jenis kering

MataiMaklumat produk lain
  • ZutphenJembatan naik hidraulikMenangkan pasaran

    ZutphenJembatan naik hidraulikMenangkan pasaran

  • BotropJembatan pengangkutan gudangmaklumat berkaitan

    BotropJembatan pengangkutan gudangmaklumat berkaitan

  • BotropPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkadaran varieti sinergistik

    BotropPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkadaran varieti sinergistik

  • BotropLift rumah tangga 5 tingkat kecilApa masalah di pasaran industri

    BotropLift rumah tangga 5 tingkat kecilApa masalah di pasaran industri

  • IrbilPengubah kuasa sampahApa prestasi unggul

    IrbilPengubah kuasa sampahApa prestasi unggul

  • Biawa podraskaTrak angkat hidraulikCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    Biawa podraskaTrak angkat hidraulikCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

    Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal memberi anda MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal oleh syarikat kami, perkhidmatan MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal. MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MatayPengubah kuasa berulangApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak normal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!